Otthoni munkavégzés családdal

Home office családdal

Megváltozott a mindennapi életünk, a kapcsolattartás embertársainkkal, és többek között a munkavégzés is. Megváltozott a munkavégzés helye, módja, ideje, de még a home office is. Rutinos home office-osként is számtalan kihívással találom magam szembe – mondta Kovács Anita, HR tanácsadó. Nehéz általános tanácsot adni, hiszen ahány háztartás, annyiféle élethelyzet, nehézség. De van néhány olyan technika, amely hozzájárulhat a sikeres és hatékony otthoni munkavégzéshez.

Kétségbeesés helyett a megoldásra fókuszálás

A jelen gazdasági helyzet nem könnyű, azonban a nehézségek között is keresnünk kell a lehetőségeket. Számos, a válság hatását enyhítő rendeletek születtek a veszélyhelyzet idei alatt, ezek ismertetésére kértük fel Fodor-Rácz Attiláné Endrődi Tímea, pénzügyi és üzletviteli tanácsadót, könyvelőt, a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított Család- és Karrierpont projekt szakértőjét.

Atipikus foglalkoztatási forma egy atipikus helyzetben

Megoldási lehetőségek a foglalkoztatásban

Mit is jelent az, hogy atipikus? Azt jelenti, hogy nem tipikus, a szokásostól eltérő. A jelenlegi helyzetben egy külső kényszer hatására keresnek a munkáltatók válaszokat arra, hogyan biztosítható a folyamatos feladatellátás – a munkavállalók és a családok egészségének megóvása mellett. Kézenfekvő megoldásnak tűnik az otthoni munkavégzés azoknál a munkaköröknél, ahol ez megoldható.

Díjmentes online álláskeresési tanácsadás

Kedves Partnereink!

Mi, mint az IFKA Közhasznú Nonprofit Kft. gyakorlott munkatársai: munkavállalási, HR tanácsadók és coachok, felajánljuk segítségüket azoknak az ügyfeleinknek, akik a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben veszítették el állásukat vagy időszakosan álláskeresővé váltak és szeretnének mielőbb elhelyezkedni.

HR konzultáció emailben és telefonon

Eddig megszokott munkarendünk az utóbbi néhány napban jelentős változáson ment keresztül, feladva a leckét a cégek és vezetőik számára. Az elmúlt napokban egyre több magyarországi cég állt át az otthoni munkavégzésre. Sok helyen olyan embereknek kellett hirtelen elkezdeniük otthonról dolgozni, akiknek ebben nincs gyakorlata. De hogyan lehet hatékonyan távolról dolgozni, mire érdemes figyelnie a munkaadónak és a munkavállalónak? Fel tudnak készülni a felek erre ilyen rövid idő alatt? Hogyan lehet a munkáltatóknak a legnagyobb kihívást a munkavállalók teljesítményével kapcsolatos bizalmi problémákat megfelelően kezelni? Sok vállalat úgy gondolja, a jelenlegi home office csak egy kényszerhelyzet, de mégis hogyan lehet ebből a helyzetből többet kihozni és előnyt kovácsolni, hogy a jövőben akár beépüljön a vállalati működés menetébe ez a típusú vagy más rugalmas foglalkoztatás? Az IFKA HR-es munkatársai ebben tudnak segíteni Önnek.

 

IFKA logo

RÉV Szolgálat Kecskemét logó